Registrering af snerydning

Vi, i Bestyrelsen, prøver at holde øje med om Snevagten får kørt
det de skal i følge vores aftale med dem. Indtil videre er vi ikke
set at de har været her, men vi har brug for Jeres hjælp til at
holde øje med det. Vi er i kontakt med Snevagten, men de rydninger
der er registreret hos dem, mener vi ikke er foretaget.
Hvis I ser, at der bliver ryddet sne på vores veje, vil det være en
stor hjælp for os hvis I vil skrive det til os, og angive sted og
tidspunkt. I kan skrive og sende det til os på “Kontakt” her på
hjemmesiden.

På forhånd tak.

Vh Bestyrelsen

Manglende snerydning

Så kom sneen, men det gjorde vores snerydningsaftale Snevagten ikke!
Vi er i kontakt med dem og Snevagten har beklage forløbet og vil
undersøge sagen nærmere, så det ikke sker igen. Dog har der været
en sneplov i kvarteret, men vi mener den har været her for at rydde
sne omkring bunkerne. Det er kommunen der skal fjerne sne der, og det
ser ud til at deres sneplov har taget en tur gennem kvarteret for at
rydde på begge sider af bunkerne. Vh. Bestyrelsen

Forslaget om snerydning blev vedtaget

På den ekstraordinære generalforsamling i går i Pilegården, blev
forslaget om snerydning vedtaget. 33 parceller stemte i alt med
stemmefordelingen – 25 stemmer for og 8 stemmer imod forslaget.

Bestyrelsen opfordrer desuden til, at hver parcel holder øje med det
kommende arbejde med at nedgrave ledninger i grundejerforeningen. Vi
kender endnu ikke den præcise dato for arbejdets begyndelse. I kan
læse mere om kabellægningen på Dongs hjemmeside [1].

Læs referatet fra den ekstraordinære generalforsamling her eller
find det under “Referater” på hjemmesiden.

Venlig hilsen Bestyrelsen

Ekstraordinær generalforsamling d. 25. september

Indkaldelsen til den ekstraordinære generalforsamling d. 25.
september 2012 ang. snerydning bliver omdelt i denne weekend til alle
grundejerforeningens medlemmer. Sammen med indkaldelsen bliver også
omdelt tilbuddet fra Snevagten som Bestyrelsen fremlægger til
afstemning.
Hent Indkaldelsen her.
Hent det fremlagte tilbud fra Snevagten her.

Bestyrelsen har i alt indhentet tre tilbud om snerydning. De to andre
tilbud, samt et tilbud fra Snevagten som også har saltning mellem
snerydningerne, kan hentes her til sammenligning.
Snevagten, med ekstra saltning.
Smidstrupgård Snerydning.
Vinterservice.com

Vi ses i Pilegården, lokale 5, kl. 20, d. 25. september 2012.

Venlig hilsen Bestyrelsen.

Sommerfest 2012

Sommerfesten kommer tilbage i år og bliver afholdt d. 18. august fra
kl. 16 på Trekanten.

Invitationen skulle gerne være omdelt til alle, men I kan hente den
her hvis I ikke har fået den.

Hent invitationen her [1].

Det praktiske:
Festudvalget sørger for telt, kul til grill, servietter, lys, musik
og eftermiddagens underholdning samt for at
koordinere siddepladser, grill og indslag til buffeten. Dette sker i
august, hvor du/I vil få af vide, hvad I skal
medbringe.
Alle er meget velkomne til at bidrage med festlige indslag i løbet af
aftenen.
Tilmelding sker ved at maile til: fiigdesign@mail.dk eller ved seddel
i postkassen på Tølløsevej 89 (Se invitationen).
Vi glæder os til at se alle vores naboer

Hilsen
Festudvalget

Generalforsamling d. 25. april

HUSK at der er Generalforsamling i Grundejerforeningen på onsdag i
Pilegården. Invitationen er omdelt.

Vi mødes kl. 19.30 i Medborgerhuset Pilegården, grupperum
7, Brønshøjvej 17.

Der skal bla. tales og stemmes om snerydning. Der kan stemmes med
fuldmagt for parceller der ikke er repræsenteret på
Generalforsamlingen.

Venlig hilsen Bestyrelsen.

Kort resumé fra bestyrelsesmøde 27. marts

Det revideret regnskab blev
fremlagt, og som altid var det i sin skønneste orden, hvorfor det
blev godtkendt uden anmærkninger. Herefter havde vi en snak om emnet
snerydning, der kommer til endelig afstemning på den kommende
generalforsamling. Vi har aftalt, at afstemningen foregår skriftlig
og vi håber virkelig, at alle som har en mening (stemme) om dette
emne møder op til generalforsamlingen. Da vi stadig mangler en
formand (stillingen er ledig), har Erik indvilget i at aflægge en
beretning. Her vil han bl.a. omtale en organisation ved navn
“grundejeren.dk” som vi i bestyrelsen mener vi skal tilslutte os.
En af grundene fra bestyrelsens side for medlemskab af denne
organisation, der har tilslutning fra 60 grundejerforeninger med 5000
medlemmer er den, at man udover bistand og juridisk rådgivning kan
tilbyde en bestyrelsesansvarsforsikring, som vi længe har efterlyst.
Der vil på generalforsamlingen blive fremlagt en folder, der
nærmere beskriver grundejeren.dk, samt de økonomiske aspekter ved en
tilslutning. Vi glæder os til at se så mange som muligt.
Bestyrelsen i Solhøj

Fastelavnsfest på Trekanten

Alle inviteres hermed til Fastelavnsfest på Trekanten d. 19. feb. kl.
11. Til arrangementet vil der blive uddelt fastelavnsboller,
kakaomælk og slikposer. Til de voksne vil der som sædvanligt være
kaffe/te samt resterende fastelavnsboller.

Så mød op og vær festlig udklædt, der er præmier til de bedst
udklædte.

Tilmelding ikke nødvendigt – mød bare op!

Hilsen Merete Petersen

Bjernedevej 3