Generalforsamling 19. april 2016

Den årlige generalforsamling i Grundejerforeningen Solhøj afholdes tirsdag d. 19. april kl. 19.30 i Pilegården, Brønshøjvej 17, Lokale 6, 1. sal.

Sæt allerede nu kryds i kalenderen!

Indkaldelse med tilhørende forslag vil blive omdelt senest 2 uger før generalforsamlingen.

Mvh. Bestyrelsen

Generalforsamling 14. april 2015

Den årlige generalforsamling i Grundejerforeningen Solhøj afholdes tirsdag d. 14. april kl. 19.30 i Pilegården, Lokale 1, Brønshøjvej 17.

Der skal bl.a. stemmes om forslag til vedtægtsændringer.

Indkaldelse med tilhørende forslag vil blive omdelt i løbet af ugen.

Mvh. Bestyrelsen

Dato for generalforsamling 2014

Så er datoen for den kommende generalforsamling fastsat:

TIRSDAG D. 8. APRIL 2014 KL. 19.30.

Generalforsamlingen afholdes i Pilegården, lokale 6.

Indkaldelsen omdeles til alle parceller senest 14 dage før. Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 1. april. Dette kan gøre vha. “Kontakt” formularen på hjemmesiden eller personlig kontakt til ét af bestyrelsesmedlemmerne.

Vel mødt!

Vh. Bestyrelsen.

Nedgravning af luftledninger afsluttet

Der bliver holdt afleveringssyn på nedgravningen af luftledninger onsdag d.9.oktober, hvor bestyrelsen deltager med en repræsentant,- Holger Liliendahl.

Hvis I har anmærkninger på udførelsen af arbejdet eller efterfølgende mangler, må I meget gerne sende en mail til kontakt@grundsolhoj.dk, der beskriver hvad der er observeret. Også gerne selvom I allerede selv har taget fat i Dong. Så tager Holger det med til afleveringssynet.

Husk desuden Ekstraordinær Generalforsamling ang. snerydning på mandag d. 7. oktober kl. 20 i Pilegården. Indkaldelse er omdelt.

Vh Bestyrelsen.

Gravearbejdet starter snart!

Så begynder nedlægningen af luftledningerne. Arbejdet starter efter
planen allerede mandag d.10/6. De første to veje bliver:
Tryggevældevej og Tølløsevej.

Følgende aftale er indgået med Kemp  Lauritsen, der udfører
arbejdet, vedr. udskiftning af knækkede fliser:

Aftalen gælder de strækninger hvor udgravningen foretages i
fortorvets fliserækker:
Kemp  Lauritsen sørger for indkøb af de nødvendige fliser.
Udgiften debiteres til G/F Solhøj af Dong.
Bortkørsel af de knækkede fliser sørger Kemp  Lauritsen ligeledes
for. Udgiften debiteres til G/F Solhøj af Dong.
Flisekvalitet ”københavnerflisen” fra Farum.

Følgende veje gælder denne aftale for:
Tryggevældevej 72 – 94
Tølløsevej 85a – 103
Lidemarksvej 1 – 10
Bjernedevej 1 – 20b
Haraldstedvej 1 – 25
Kun i den side af vejen, hvor gravearbejdet til nedlægning af
luftledningerne er fremført.

Øvrige veje hos G/F Solhøj som ikke berøres af nedgravningen:
Husumvej 28-40
Lindholmsvej 17-49

Vh Bestyrelsen

Nabohjælp

Der var indbrud i et hus på Bjernedevej i uge 7. Der blev brudt ind
gennem et kældervindue, og tyven har målrettet gået efter smykker
og kontanter, mens alt andet af værdi er urørt.
På den kommende Generalforsamling tager vi emnet “Nabohjælp” op, med
udgangspunkt i www.nabohjælp.dk

Vh Bestyrelsen

Nytårshilsen fra bestyrelsen

Året blev et travlt år for bestyrelsen, med en ekstraordinær
generalforsamling med det ene punkt; Snerydningskontrakt.
Da sneen så ramte os, ja, så svigtede firmaet Snevagten og da de
endelig kom og ryddede var sneen kørt så fast, at det ikke gjorde
nogen mærkbar forskel. Bestyrelsen og flere modtagere af denne
nyhedsmail holdt et vågent øje med, hvornår de kom og ryddede.
Bestyrelsen har efterfølgende henvendt sig til Snevagten og klaget
over kvaliteten af rydningen, samt en fakturering fyldt med fejl.
Snevagten har en 100% tilfredshedsgaranti og den har vi henvist til i
vores klage. Vi er endnu ikke nået frem til en endelig konklusion med
Snevagten på vores klage. I hører nærmere når det sker.

Vær opmærksom på at selvom vi har en kontrakt med et
snerydningsfirma, er det stadig den enkelte grundejer, der er
ansvarlig for at der bliver ryddet.

Bestyrelsen har nu bedt vores kasserer, som er efterlønner, at
varetage kontrollen vedr. snerydning, samt være kontakt til
Snevagten.
I den forbindelse vil vi gerne bede vores grundejere, som modtager
denne mail, at indrapporterer hvad de ser ifm. snerydning af vore veje
til kontakt@grundsolhoj.dk

Følgende oplysninger er vi interesseret i at modtage:
1. Tidspunkt og dato for rydning
2. Er der blevet saltet i forbindelse med rydning
3. Evt. rydningskøretøjets registreringsnummer (nummerplade)

Oplysninger skal helst være via mail, da vi evt. skal anvende dem som
bevismateriale, såfremt det bliver nødvendigt at opsige kontrakten.

Bestyrelsen vil ønske alle vore grundejere et Godt Nytår.